kevätkausi 2024 starttaa harrasteryhmien osalta viikolla 2.

Ilmoittautuminen ryhmiin yllä olevan linkin kautta 2.1.2024 alkaen.

Seuran esittely

Kemin Into ry on 1907 perustettu yleisseura, jossa toimivat kunto- ja veteraani-, paini-, nyrkkeily-, koripallo- ja voimistelujaostot.

Kemin Innon voimistelijat tarjoaa kasvavassa määrin harrasteliikuntaa alle kouluikäisistä ikäihmisiin sekä mahdollisuuden osallistua kilpailutoimintaan. Ohjaajamme ovat innostuneita ja koulutettuja. Tarjoamme lapsille laadukasta liikuntaa, jonka ydintavoitteena on pitää yhdessä hauskaa ja oppia uusia taitoja.

Kemin Innon voimistelujaosto on hyväksytty mukaan Tähtiseura-laatuohjelmaan. Tähtiseura on Olympiakomitean, lajiliittojen ja aluejärjestöjen seurojen laatuohjelma, joka tukee suomalaisen urheilun keskeistä vahvuutta, eli seuratoimintaa.

Tule mukaan seuraan joka liikkuu todellisella Innolla!

Löydät meidät Instagramista @keminintovoimistelu, Facebook ja YouTube-kanava ovat linkattuna alle!

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.