Joukkueet

Joukkuevoimistelulla on Innossa pitkät perinteet, kilpatoiminta aloitettiin jo 1980-luvulla. Menestyksekkäitä joukkueita seurassamme ovat olleet mm. Arjan joukkueet, Mantsun ja ja Jaanan joukkue, "Epen kööri", Timantit, Rubiinit, Sinisafiirit, Roxanna, Zircone ja Xinimat. Näistä ja muistakin joukkueista löytyy kuvia sekä joukkueiden omat sivut "Historiaa" -välilehdeltä.

Joukkueisiin pyrkiminen tapahtuu joulu- sekä kesäkuussa suoraan vastuuvalmentajien kautta.

Vuosien varrella joukkueita on nimetty erilaisin teemoin. Ensimmäinen teema oli jalokivet (Timatit, Safiirit, Zirkonit ym.). Seuraava teema oli espanjankielen sanat ja muunnelmat niistä (Zircone, Faldas, Roxanna ym.). Nyt teemaksi on muodostunut X- kirjaimella alkavat joukkueet, teeman aloittivat Minimatit muuttumalla Xinimat-joukkueeksi.