Koronaohjeistus

• Tule seuramme tunnille ainoastaan täysin terveenä. Huomioi lievätkin oireet.
  • Valmentajat ja ohjaajat pitävät treeneissä maskia.
  • Pidä huolta hyvästä hygieniasta. Pese käsiä perusteellisesti ja usein, älä koske kasvojasi. Jos yskit tai aivastat, tee se kyynärpäähän, hihaan tai paperiliinaan.
  • Saavu tunneille valmiiksi treenivaatteissa vain hieman ennen tunnin alkua. Pyrimme välttämään yhteisissä tiloissa oleskelua.
  • Vältämme turhia lähikontakteja seuramme tiloissa, eli vältäthän mm. kättelyä ja halailua ystäviä nähdessäsi.
  • Jokaisella tulee olla harjoituksissa oma juomapullo, johon muut eivät koske.
  • Harjoituksissa ovat mukana vain voimistelijat ja valmentajat /ohjaajat.
  • Suosittelemme, että huoltajat eivät tule sisätiloihin ja jos se on välttämätöntä, huoltajat käyttävät kasvomaskia.
  • Jos olet matkustanut ulkomailla, pidäthän omaehtoisen kahden viikon karanteenin ennen kuin osallistut taas seuramme toimintaan.
  • Käytä Koronavilkkua

Kilpajoukkueissa tarjotaan mahdollisuus osallistua treeneihin etäyhteyden välityksellä näin toivottaessa. Ole yhteydessä omaan valmentajaan.